„Ova zemlja je toliko šarolika i niti jedan dio nije isti u smislu atmosfere, kulture, hrane i pića i to mi se zaista svidjelo,” izjavila je češka novinarka Veronika Kratochvílová, jedna od učesnica “Networking eventa turističkih djelatnika Bosne i Hercegovine i Češke Republike”, koji je održan 25. oktobra u Sarajevu u organizaciji projekta USAID Turizam i Sparkasse BiH. Ovaj događaj okupio je predstavnike 25 vodećih turističkih agencija iz Češke Republike i Bosne i Hercegovine, s ciljem proširivanja turističkih ponuda Bosne i Hercegovine češkim putnicima. Događaju su prisustvovale i ambasadorica Republike Češke u BiH, NJ. E. Jana K. Lolić Šindelková, te savjetnica Ambasade BiH u Pragu Amira Mujkić, koje su izrazile zadovoljstvo zbog uspešnog povezivanja privrednika iz ove dvije zemlje.
Pored prilike za umrežavanje i ostvarivanje novih kontakata, u sklopu projekta „Meet BiH“, češki predstavnici su i sami obišli neke od najznačajnijih lokacija u Bosni i Hercegovini i time se upoznali sa bogatim kulturno-historijskim naslijeđem te prirodnim ljepotama koju nudi Bosna i Hercegovina, koja postaje sve privlačnija modernom češkom turistu. Fam putovanje ih je provelo kroz cijelu Bosnu i Hercegovinu, a neke od lokacija koje su posjetili bile su: Travnik, Jajce, Banja Luku, Livno, Mostar, Blagaj, Počitelj, Kravice, Trebinje, Tjentište, te Sarajevo koje je označilo završnicu samoga projekta.
Autor fotografije: Hainall David
“Imala sam priliku putovati u Sjevernu Makedoniju, Albaniju i Bugarsku i mislila sam da će Bosna i Hercegovina biti slična tim zemljama, ali sam se iznenadila da je ovdje potpuno drugačije!“
Projekat „MeetBiH“ ima za cilj dugoročnu promociju Bosne i Hercegovine kao privlačne destinacije za inostrane turiste, čime doprinosi održivom razvoju bh. turističkog sektora. Sparkasse Banka nastavlja da podržava razvoj domaće turističke ponude, dok USAID Turizam pomaže u povezivanju Bosne i Hercegovine sa ključnim međunarodnim tržištima, pružajući značajnu platformu za promociju i razvoj turističkog sektora u Bosni i Hercegovini.
„Drago nam je da vidimo entuzijazam čeških agencija za Bosnu i Hercegovinu, što potvrđuje sve veći potencijal za produbljivanje saradnje naših turističkih sektora. Planiramo nastaviti promociju Bosne i Hercegovine kao privlačne i održive destinacije za češke posetioce kako bismo povećali broj dolazaka i produžili njihov boravak.”
Nakon uspešnog prošlogodišnjeg susreta s austrijskim turističkim operaterima, ovaj projekt je već pokazao konkretne rezultate i stvorio nove mogućnosti za saradnju. Inicijativa “MeetBiH” ima za cilj da Bosnu i Hercegovinu postavi na mapu evropskih turističkih destinacija i osigura joj održivi rast, pružajući podršku sektoru kroz povezivanje sa strateškim međunarodnim partnerima i privlačenje sve većeg broja posjetilaca.