Bosna i Hercegovina: Naredna destinacija za putnike iz Latinske Amerike

São Paulo, Brazil, od 3. do 5. aprila – Predstavnici Bosne i Hercegovine po prvi put su prezentirali jedinstveni spoj kultura, prirodnih krajolika i turističkih iskustava, putnicima iz Latinske Amerike i turističkom tržištu na sajmu World Travel Market (WTM) Latin America, jednom od najvećih sajmova na kontinentu. USAID-ov Projekt razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam), Visit Sarajevo i Turkish Airlines održali su prvu prezentaciju destinacije Bosne i Hercegovine u Latinskoj Americi za turoperatore i brazilske medije.

Bosna i Hercegovina, promovirana kao “najuzbudljivija destinacija u svijetu”, država koja je dom spektakularnim prirodnim atrakcijama, uključujući netaknute rijeke, planine i šume, jedinstven spoj četiri religije i kulturnog naslijeđa, kuhinje koja spaja najbolje od Mediterana, isprepleteno sa srednjoevropskim i osmanskim utjecajima i opuštenim načinom razmišljanja u kojem gostoprimstvo ima glavnu ulogu. Gradovi Sarajevo i Mostar su međunarodno prepoznati kao atraktivne destinacije, dok su svjetsku pažnju privukla i druga mjesta poput Trebinja i Banjaluke. Osim toga, u zemlji se nalazi i svjetski poznato katoličko hodočasničko mjesto Međugorje, koje godišnje privlači više od milion posjetitelja.

U sklopu događaja, direktor projekta USAID Turizam Ibrahim Osta i Faruk Čaluk iz Visit Sarajevo održali su prezentaciju o nekim od najzanimljivijih turističkih proizvoda i turističke ponude u državi, uključujući nedavno pokrenutu inicijativu „Najljepša sela Bosne i Hercegovine“ i Vinsku cestu Hercegovine, koja je uvrštena kao najnovija članica Kulturne rute Iter Vitis Vijeća Evrope. Nadalje, vjerski turizam, posebno hodočašće u Međugorju i drugi katolički lokaliteti, predstavljeni su državi s najvećom katoličkom populacijom u svijetu.

Također, Bosna i Hercegovina predstavljena je kao polazna tačka za regiju Balkana, te je istaknuta nedavno potpisana marketinška saradnja „Mystical Balkans“(Mistični Balkan) na ITB Berlinu s turističkim zajednicama Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.

Douglas Araujo, regionalni menadžer Turkish Airlines-a, također je predstavio svoje planove za proširenje novih linija na nove destinacije od interesa za latinoameričke i brazilske putnike. Najavljeno je partnerstvo između projekta USAID Turizam i Turkish Airlines-a, u okviru kojeg će biti organizirane komercijalne i medijske posjete, kao i roadshows s ciljem povećanja potražnje iz Brazila i Latinske Amerike za Bosnom i Hercegovinom.

Na događaju su učestvovali glavni turoperatori i turistički mediji iz Brazila i Latinske Amerike, uključujući Go Viagens, Terezu Perez, FLOT, New Age, BandNews, TV Cultura i Estadão i drugi.

Skender Hatibović, bosanskohercegovački turoperator ispred agencije Funky Tours, izjavio je: „Uzbuđeni smo što smo na sajmu WTM Latin America kako bismo predstavili ljepotu i raznolikost Bosne i Hercegovine latinoameričkom tržištu. Kao turistička agencija sa sjedištem u Bosni i Hercegovini, opredijeljeni smo da našim klijentima pružimo najviši nivo usluge i stručnosti. Shvatamo da planiranje putovanja na novu i daleku destinaciju može biti izazovno, zbog čega smo tu da pomognemo. U ponudi imamo prilagođene itinerere koji će prezentirati najbolje iz naše zemlje, bilo da je riječ o interesu klijenata za istraživanje naših gradova, planinarenje po našim planinama ili opuštanje uz naša jezera. Uvjereni smo da će se latinoamerički turisti, kada otkriju Bosnu i Hercegovinu, zaljubiti u njenu ljepotu i šarm, baš kao i mi!“

Lívia de Sá, direktorica turističke agencije Go Viagensa, ovom prilikom izjavila je: „Događaj je bio vrlo bogat, s bitnim informacijama za promociju destinacije. Vjerujem da je to destinacija za dva glavna profila putnika; putnika koji je već posjetio dio Evrope i poznaje glavne prijestolnice i sada želi istražiti drugu stranu, istražiti drugu destinaciju, želi imati druga iskustva koja ne nalazi u ovim poznatijim prijestolnicama. Ali, tu je i profil putnika koji ne voli konvencionalno, koji želi nešto drugačije, povezanost s mjestom, autentičnost, koji putuje da otkrije destinacije s kojima se povezuje i smatram da to Bosna i Hercegovina može pružiti. Vjerujem da ćemo u narednim godinama puno čuti o ovoj zemlji.”

S ciljem pozicioniranja Bosne i Hercegovine kao konkurentne destinacije na globalnom tržištu, američka vlada, kroz USAID-ov Projekt razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam), unapređuje ljudski kapital u turističkom sektoru, poboljšava pristup finansijama za poslovanje u turizmu, radi na razvoju inovativnih turističkih proizvoda, usklađuje politike i propise i transformira brend i promociju destinacije. Kroz sveobuhvatan pristup održivom razvoju turizma, USAID Turizam će doprinijeti ekonomskom rastu i harmoničnim odnosima u Bosni i Hercegovini.

You May Also Like…