Bosna i Hercegovina širi prodajnu mrežu svoje turističke ponude u Sjedinjenim Američkim Državama

Bosna i Hercegovina je ostavila značajan utisak na američko tržište nakon organizovanja prvog turističkog roadshowa, koji je održan 8. oktobra u New Yorku i 10. oktobra u Los Angelesu. Događaj su zajednički organizovali USAID Turizam, Turistička zajednica Kantona Sarajevo, Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine i Turkish Airlines, a cilj je bio predstaviti jedinstvene turističke potencijale Bosne i Hercegovine.

Događaji su uključivali atraktivne prezentacije turističkih destinacija u Bosni i Hercegovini, kao i program poslovnih sastanaka (B2B) između turističkih agencija i turoperatora iz SAD-a i predstavnika DMC-ova iz BiH. Ukupno 59 američkih turističkih savjetnika i turoperatora učestvovalo je na roadshowu, pri čemu je održano čak 708 B2B sastanaka u oba grada.

Deset vodećih turističkih agencija iz BiH dobilo je priliku da predstave bogatu kulturnu baštinu, prirodne ljepote i atraktivne turističke mogućnosti, te uspostave nove veze i buduće saradnje na američkom tržištu.

Turkish Airlines, kao ključni partner roadshowa, dodatno je obogatio događaj poklon-paketima za sve učesnike, dok su dva sretna turistička savjetnika dobila besplatne avionske karte za Sarajevo, što je dodatno pobudilo interes za BiH kao turističku destinaciju.

„Bosna i Hercegovina ima toliko toga za ponuditi, a ipak ostaje skriveno blago za mnoge međunarodne putnike; ovaj roadshow nam je omogućio da se direktno povežemo s američkom turističkom industrijom i podijelimo nevjerovatna iskustva koja naša zemlja može pružiti.”

Feđa Begović

Direktor projekta, USAID Turizam

Američki turisti doprinose značajnim prihodima, a projekat USAID Turizam u saradnji sa domaćim i međunarodnim partnerima je prepoznao ovaj potencijal, te pomogao kompanijama iz Bosne i Hercegovine da se probiju na ovo značajno tržište.

You May Also Like…