U toku najvećeg svjetskog sajma turizma – ITB Berlin, 8. marta 2023. godine, direktor projekta USAID Turizam Ibrahim Osta i direktor računovodstva EMEA u Routes-u Mark Bassarab, potpisali su Zajednički plan implementacije s ciljem brendiranja destinacije Bosne i Hercegovine kroz povećanje kapaciteta avio ruta.
Razvoj avio ruta može igrati značajnu ulogu u poboljšanju prepoznatljivosti i pozicioniranja turističkog brenda zemlje. Turistički brend zemlje je platforma putem koje destinacija komunicira, promovira i prodaje svoje turističke proizvode i iskustva. Nadalje, prepoznatljiv turistički brend pomaže povećati vidljivost destinacije, te stvara pozitivan imidž i reputaciju države. Što su ljudi više izloženi brendu destinacije i svjesni njegovih vrijednosti, to je veći interes i potražnja među stranim turistima, što zauzvrat može katalizirati lokalna i međunarodna ulaganja.
Autor fotografije: Jasmin Agović
Kompanija Routes u potpunosti je usmjerena ka razvoju avio ruta, a u portfolio kompanije uključeni su događaji, mediji i online poslovanje. Kompanija organizira i vodi svjetski poznate događaje umrežavanja avio prijevoznika i zračnih luka putem svojih regionalnih i svjetskih foruma za razvoj ruta. Ovi forumi uspješno se održavaju na ključnim tržištima tokom cijele godine na području Azije, Evrope i Amerike.
Nekoliko je ključnih razloga, zašto je ova saradnja dugoročno značajna za razvoj turizma Bosne i Hercegovine:
– praćenje najsavremenijih trendova razvoja zračnog saobraćaja
– brendiranje destinacije Bosne i Hercegovine na svjetskom nivou
– povećanje kapaciteta domaćeg tržišta
– motiviranje vladajućih struktura vlasti i kreatora politika da zajednički rade na prepoznatljivosti destinacije u svijetu
Ovom saradnjom, najavljeno je i učešće predstavnika kompanije Routes na ovogodišnjem izdanju Sarajevo Business Foruma. Kompanija Routes će sprovesti detaljno istraživanje tržišta Bosne i Hercegovine, te predstaviti izazove i prilike za razvoj avio ruta u Bosni i Hercegovini.
Autor fotografije: Jasmin Agović
Strani investitori, često su u potrazi za destinacijama s dobro uspostavljenom reputacijom, stabilnim ekonomskim okruženjem i prepoznatljivim turističkim brendom, koji ima konkurentnu vrijednost na međunarodnom tržištu. Upravo, jedna od glavnih prednosti početka saradnje između projekta USAID Turizam i kompanije Routes je da će strani investitori imati priliku da upoznaju put razvoja održivog turizma u BiH i da dobiju sigurnost i zaštićenost njihovih ulaganja.
Razvoj i ulaganje u rast i širenje avio ruta, osnova je turističkog rasta koji donosi izravne ekonomske koristi i prilike u širem privrednom lancu vrijednosti!