O nama
S ciljem pozicioniranja Bosne i Hercegovine kao konkurentne destinacije na svjetskom tržištu, Vlada SAD-a kroz USAID Projekt razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam) radi na unapređenju ljudskog kapitala u sektoru turizma, razvoju inovativnih turističkih proizvoda,poboljšanju pristupa finansijama za turističke biznise, harmoniziranju politika i propisa, te na preobražaju brenda i promocije destinacije.
Sveobuhvatnim pristupom razvoju održivog turizma, USAID Turizam će doprinijeti privrednom rastu i harmoničnim društvenim odnosima u Bosni i Hercegovini.
USAID Turizam prepoznaje jedinstvenost destinacije Bosne i Hercegovine, u koju su utkani neki od najintrigantnijih prirodnih pejzaža u Evropi i bogato kulturno naslijeđe. Jedan od glavnih pokazatelja da turistički sektor može postati katalizator pozitivnih promjena i ekonomskog rasta je 2019. godina, kada je Bosna i Hercegovina bila treća u svijetu po stopi rasta turizma, a doprinos nacionalnoj ekonomiji bio je veći od 431 milion američkih dolara. Kroz kontinuiranu saradnju sa svim nivoima vlasti i ključnim akterima lokalne zajednice, USAID Turizam podržao je oporavak sektora turizma nakon pandemije prouzrokovane virusom COVID-19. Već u 2022. godini, sektor turizma Bosne i Hercegovine bilježi rapidan rast u brojkama dolazaka, dužini boravka turista i raznolikosti turističkih iskustava.
USAID Turizam je petogodišnji projekt vrijedan 20 miliona američkih dolara, koji implementira Chemonics International.
Ciljevi projekta
Poticajno okruženje
Uspostaviti povoljno okruženje sa usklađenim politikama i propisima potrebnim za primjetan rast u sektoru turizma
Kvalitet i brendiranje
Ojačati kvalitetu turizma, usluge i brendiranje kako bismo unaprijedili bosanskohercegovačku turističku industriju
Pristup finansijama
Poboljšati pristup financiranju za pružaoce turističkih usluga i druga mala i srednja poduzeća u sektorima povezanim s turizmom, kao što je poljoprivreda
.
Pristup tržištu
Povećati pristup regionalnim i globalnim turističkim i poljoprivrednim tržištima