Sarajevo je domaćin svjetskog turističkog događaja!

Samit: Otpornost i inovacije

6. i 7. juni, Sarajevo

Putovanja i turizam su na trećem mjestu najvećih privrednih sektora na svijetu, te značajno doprinose globalnom ekonomskom rastu i stvaranju novih radnih mjesta, kao i boljem razumijevanju i poticanju kulturne razmjene. Samit o otpornosti i inovacijama je najvažniji međunarodni događaj posvećen turizmu u jugoistočnoj Evropi u 2024. godini koji će okupiti međunarodne lidere sektora turizma iz regija Balkana, Kavkaza, Bliskog istoka, Sjeverne Afrike i drugih krajeva svijeta. Samit je koncipiran kao platforma za razmjenu najboljih praksi, istraživanje mogućnosti razvoja biznisa, otvaranje investicionih prilika u sektoru turizma i putovanja i povezanim lancima vrijednosti u regiji, s posebnim fokusom na Bosnu i Hercegovinu.

Program samita podijeljen je u dva tematska dana. Prvi dan posvećen je temi otpornosti destinacije, ističući suštinsku potrebu za razumijevanjem i primjenom trendova globalnog tržišta, te usvajanjem okolišnih, društvenih i institucionalnih mjera s ciljem unapređenja održivog razvoja. Događaj će biti posvećen metodama za osnaženje otpornosti i profitabilnosti biznisa, destinacija, globalne industrije putovanja i turizma, te drugih povezanih industrija.

Drugi dan će biti organiziran u saradnji s Travolution-om, s fokusom na inovacije u turističkom sektoru, okupljajući IT sektor Bosne i Hercegovine i jugoistočne Evrope s ciljem poticanja poduzetništva i istraživanja digitalnih rješenja u globalnom sektoru turizma, koji mogu biti unaprijeđeni i prilagođeni klijentima iz cijelog svijeta. Samit će također stvoriti istaknutu platformu za regionalne start-up biznise i kompanije koje postoje manje od dvije godine, a žele se izdići na viši nivo poslovanja kroz takmičenje u predstavljanju svojih poslovnih ideja, uz osiguranu mentorsku podršku.

Ključne teme:

  • Uvođenje strategija za otpornu i profitabilnu industriju
  • Poticanje investiranja i finansiranja destinacija
  • Unapređenje IT poduzetništva u lancu vrijednosti putovanja i turizma
  • Predstavljanje digitalnih rješenja za izazove u turizmu na globalnom nivou
  • Razumijevanje i redukcija poslovnog rizika
  • Okolišni, društveni i institucionalni standardi za održivi razvoj (ESG)
  • Upravljanje destinacijom i vođenje marketing aktivnosti
  • Korištenje prednosti destinacije za ekonomsku i društvenu dobit
  • Diferenciranje destinacije u odnosu na prirodno okruženje i biodiverzitet

Kome je događaj namijenjen?

  • Hotelijerima i investitorima u hotelijerstvu
  • Turoperatorima i kompanijama za upravljanje destinacijom (DMCs)
  • Bankama, privatnim investicionim firmama (vlasničkog i poduzetničkog kapitala) i privatnim investitorima
  • Predstavnicima javnih institucija
  • Turističkim zajednicama i poslovnim saradnicima
  • IT kompanijama koje žele proširiti svoje poslovanje na putničko i turističko tržište
  • Avio prijevoznicima i kompanijama koje se bave prevozom
  • Proizvođačima vina, hrane i pića, kao i veletrgovcima
  • Obrazovnim institucijama i studentima koji pohađaju studije u oblastima poslovanja, okoliša i turizma

Organizatori događaja:

USAID-ov Projekt razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam) je petogodišnji projekt koji radi na unapređenju radne snage u sektoru turizma, razvoju inovativnih turističkih proizvoda, poboljšanju pristupa finansijama za turističke biznise, harmoniziranju politika i propisa, te na preobražaju brenda i promociji destinacije.

Vijeće za globalna putovanja i otpornost turizma (The Global Travel and Tourism Resilience Council) služi svjetskoj industriji putovanja pri planiranju i pripremi odgovora na krizne situacije, unapređenju oporavka i otpornosti. Vijeće za globalna putovanja i otpornost turizma je mreža i forum za vladine institucije, biznise, na taj način spajajući javni i privatni sektor s ciljem razvoja održivih okvira za rast biznisa.

Travolution je prvi B2B medijski brend na svijetu posvećen brzo rastućem i dinamičnom sektoru tehnologije u turizmu. Travolution je bio pinor u izvještavanju o ovom sektoru i brzo je stekao posvećene pratioce među novim brendovima i etabliranim kompanijama suočenim s izazovom promjene paradigme u sektoru. 

You May Also Like…