USAID Turizam objavljuje Javni poziv za mikro i mala preduzeća u turizmu s fokusom na povećanje prodaje putem online kanala

USAID Turizam poziva mikro i mala preduzeća u Bosni i Hercegovini da se prijave na individualizirani program mentorstva s ciljem jačanja svog biznisa kroz specijaliziranu podršku usmjerenu na povećanje prodaje i unapređenje prisutnosti na digitalnim platformama i društvenim mrežama. Ovaj program je idealan za preduzeća koja teže rastu i žele proširiti svoje poslovanje u digitalnom prostoru. 

Poziv je otvoren za sva mikro i mala preduzeća koja posluju u Bosni i Hercegovini, međutim, kako bi se dodatno promovisale i podržale lokalne inicijative koje doprinose razvoju i obogaćivanju turističke ponude Bosne i Hercegovine, prednost u procesu odabira imat će ona preduzeća koja su aktivno uključena u inicijative Vinska cesta Hercegovine (VCH) i Najljepša sela Bosne i Hercegovine.

Učesnici mentorskog programa imat će pristup nizu resursa i stručnih savjeta koji su prilagođeni njihovim izazovima i potrebama. Program je zamišljen tako da učesnicima pruži alate i znanja potrebna za efikasnu online promociju njihovih usluga i proizvoda, te korištenje platformi društvenih mreža u svrhu privlačenja šire publike. 

Benefiti učešća:

Preduzeća koje ispunjavaju uslove, dobit će sveobuhvatnu direktnu podršku, osmišljenu da poboljša njihovu online prisutnost.  Benefiti uključuju:

  • Detaljnu analizu online prisutnosti i performansi 
  • Prilagođeno mentorstvo i obuka o najnovijim taktikama i alatima za učinkovit digitalni marketing 
  • Pristup resursima za optimizaciju online prodaje i marketinških strategija 
  • Mentorstvo u uspostavljanju najboljih cjenovnih modela i e-commerce rješenja 
  • Finansijska podrška za online kampanje (do 500 KM) 
  • Podrška stručnjaka za digitalni marketing koji će vas nadgledati i podržavati tokom perioda implementacije

Kriteriji za aplikaciju: 

  • Aplikant mora biti mikro ili malo preduzeće sa sjedištem u Bosni i Hercegovini, koje posluje u sektoru turizma 
  • Preduzeće mora poslovati duže od dvije godine i imati pozitivno poslovanje, bez dugovanja 

Kriteriji za kvalifikaciju:

Web stranica

  • Imati ažuriranu web stranicu (koja je osvježena novim sadržajem, modernim dizajnom i ažuriranom funkcionalnošću kako bi se osiguralo pozitivno korisničko iskustvo. Odražava trenutno stanje organizacije koju predstavlja, pružajući tačne informacije/ponude) 
  • Web stranica treba imati funkciju rezervacije u skladu s pruženom uslugom (Sistem za rezervacije, booking engine za rezervacije ili obrazac za rezervacije) 

Društvene mreže

  • Aktivne društvene mreže (Facebook i/ili Instagram) sa minimalno jednim objavom sedmično 
  • Sprovodi redovno plaćeno oglašavanje (najmanje jednom mjesečno) 
  • Ima definisan profil klijenata koji se mogu targetirati putem društvenih mreža 

Online prisutnost

  • Imati osobu odgovornu za upravljanje online prisustvom 
  • Godišnje izdvajanje sredstava za digitalni marketing 

Ostale platforme

  • Prisutnost na najmanje jednoj platformi (kao što su Tripadvisor, Expedia i slične) 

Kako se prijaviti?

Zainteresirana preduzeća se mogu prijaviti putem linka: https://www.surveymonkey.com/r/FLAPC24  

Dodatne informacije: 

  • Selekcija će se vršiti na osnovu spremnosti i potencijala preduzeća za širi uticaj na turističku industriju u Bosni i Hercegovini 
  • Detaljne informacije o alatu za procjenu i kriterijima za selekciju bit će dostavljene nakon podnošenja prijave 
  • Preduzeća koja su aktivno uključena u inicijative Hercegovačke vinske ceste (HWR) i Najljepša sela Bosne i Hercegovine (MBV) imat će prednost prilikom konačne selekcije 

Radujemo se prijavama i dostupni smo za sva pitanja u vezi sa programom ili procesom prijave putem emaila bosniatourismevents@turizambih.ba

You May Also Like…