USAID Turizam poziva mikro i mala preduzeća u Bosni i Hercegovini da se prijave na individualizirani program mentorstva s ciljem jačanja svog biznisa kroz specijaliziranu podršku usmjerenu na povećanje prodaje i unapređenje prisutnosti na digitalnim platformama i društvenim mrežama. Ovaj program je idealan za preduzeća koja teže rastu i žele proširiti svoje poslovanje u digitalnom prostoru.
Poziv je otvoren za sva mikro i mala preduzeća koja posluju u Bosni i Hercegovini, međutim, kako bi se dodatno promovisale i podržale lokalne inicijative koje doprinose razvoju i obogaćivanju turističke ponude Bosne i Hercegovine, prednost u procesu odabira imat će ona preduzeća koja su aktivno uključena u inicijative Vinska cesta Hercegovine (VCH) i Najljepša sela Bosne i Hercegovine.
Učesnici mentorskog programa imat će pristup nizu resursa i stručnih savjeta koji su prilagođeni njihovim izazovima i potrebama. Program je zamišljen tako da učesnicima pruži alate i znanja potrebna za efikasnu online promociju njihovih usluga i proizvoda, te korištenje platformi društvenih mreža u svrhu privlačenja šire publike.
Benefiti učešća:
Preduzeća koje ispunjavaju uslove, dobit će sveobuhvatnu direktnu podršku, osmišljenu da poboljša njihovu online prisutnost. Benefiti uključuju:
- Detaljnu analizu online prisutnosti i performansi
- Prilagođeno mentorstvo i obuka o najnovijim taktikama i alatima za učinkovit digitalni marketing
- Pristup resursima za optimizaciju online prodaje i marketinških strategija
- Mentorstvo u uspostavljanju najboljih cjenovnih modela i e-commerce rješenja
- Finansijska podrška za online kampanje (do 500 KM)
- Podrška stručnjaka za digitalni marketing koji će vas nadgledati i podržavati tokom perioda implementacije
Kriteriji za aplikaciju:
- Aplikant mora biti mikro ili malo preduzeće sa sjedištem u Bosni i Hercegovini, koje posluje u sektoru turizma
- Preduzeće mora poslovati duže od dvije godine i imati pozitivno poslovanje, bez dugovanja
Kriteriji za kvalifikaciju:
Web stranica
- Imati ažuriranu web stranicu (koja je osvježena novim sadržajem, modernim dizajnom i ažuriranom funkcionalnošću kako bi se osiguralo pozitivno korisničko iskustvo. Odražava trenutno stanje organizacije koju predstavlja, pružajući tačne informacije/ponude)
- Web stranica treba imati funkciju rezervacije u skladu s pruženom uslugom (Sistem za rezervacije, booking engine za rezervacije ili obrazac za rezervacije)
Društvene mreže
- Aktivne društvene mreže (Facebook i/ili Instagram) sa minimalno jednim objavom sedmično
- Sprovodi redovno plaćeno oglašavanje (najmanje jednom mjesečno)
- Ima definisan profil klijenata koji se mogu targetirati putem društvenih mreža
Online prisutnost
- Imati osobu odgovornu za upravljanje online prisustvom
- Godišnje izdvajanje sredstava za digitalni marketing
Ostale platforme
- Prisutnost na najmanje jednoj platformi (kao što su Tripadvisor, Expedia i slične)
Kako se prijaviti?
Zainteresirana preduzeća se mogu prijaviti putem linka: https://www.surveymonkey.com/r/FLAPC24
Rok za podnošenje prijava je 31. mart 2024. godine
Dodatne informacije:
- Selekcija će se vršiti na osnovu spremnosti i potencijala preduzeća za širi uticaj na turističku industriju u Bosni i Hercegovini
- Detaljne informacije o alatu za procjenu i kriterijima za selekciju bit će dostavljene nakon podnošenja prijave
- Preduzeća koja su aktivno uključena u inicijative Hercegovačke vinske ceste (HWR) i Najljepša sela Bosne i Hercegovine (MBV) imat će prednost prilikom konačne selekcije
Radujemo se prijavama i dostupni smo za sva pitanja u vezi sa programom ili procesom prijave putem emaila bosniatourismevents@turizambih.ba