Nastavljena saradnja sa Holdinom, najvećom mrežom benzinskih stanica u BiH
USAID Turizam nastavlja educirati radnu snagu u širem lancu vrijednosti turizma. Tako su u proteklom periodu, uposlenici Holdina kompanije, kroz specijalizirane kurseve na Turizam Academy, završili više od 1500 pojedinačnih kurseva posvećenih umijeću gostporimstva.
U najnovijoj fazi saradnje, Holdina je nastavila ulagati u vještine svojih uposlenika, nudeći kurseve razvijene na platformi Turizam Academy. Riječ je o kursevima “Unapređenje komunikacijskih vještina: Kako odgovoriti na pritužbe i pohvale?” i “Kako ponuditi dodatne usluge i informacije o turističkim atrakcijama u Bosni i Hercegovini?” Ovi napori rezultirali su izuzetnim postignućem od 1500 završenih kurseva u protekla 3 mjeseca.
Osim toga, Holdina je pokrenula kampanju na društvenim mrežama pod nazivom “Gdje za vikend?” i integrisala promotivni baner u svojoj aplikaciji za lojalnost kupaca, na taj način usmjeravajući korisnike na web stranicu Discover Bosnia and Herzegovina.
Partnerstvo između USAID Turizam i Holdina kompanije sada je u trećoj fazi, nakon što su radnici završili oko 400 kurseva o Covid protokolima kako bi kompanija dobila oznaku Safe Travels, kao i preko 700 kurseva o “Umijeću gostoprimstva”.
Kroz ovo partnerstvo, uposlenici benzinskih stanica stekli su vrijedne vještine za usluživanje kupaca i promociju turizma u BiH, zahvaljujući vrijednim resursima znanja na Turizam Academy. Kursevi nisu samo unaprijedili njihove profesionalne vještine, već su značajno doprinijeli ukupnom kvalitetu usluge koja se pruža turistima. Na kraju, uposlenici postaju pravi ambasadori turizma BiH, kao “prva tačka kontakta” za promociju destinacije, kako za domaće tako i za strane turiste.
Integracija promocije turizma u poslovni model Holdine svjedoči rastućoj svijesti o značaju turizma za ekonomski razvoj BiH.
Uposlenici Holdina kompanije su završili više od 1500 ljudi protekla tri mjeseca.